FAQ

Zebrałam pytania, które pojawiają się najczęściej. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Sklepu. W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu: sklep@lamariposasutasz.pl lub +48 604405295

I gathered all Frequently Asked Questions below. You can find the detailed information in the Shopping Policy (which curently is available in Polish language only, which I am sorry for and assure you I am working on to translate). In case of any doubts You are most welcome to contact me: sklep@lamariposasutasz.pl or +48 604405295

  • Jak zamówić produkt, który jest niedostępny? How to order the product, which is currently not available in the store?
    • Produkt, który chciałbyś kupić wyświetla się jako niedostępny – napisz wiadomość e-mail na sklep@lamariposasutasz.pl podając: nazwę produktu, ewentualne zmiany w kolorystyce lub/i typie zapięcia. W odpowiedzi podam Ci przewidywany termin realizacji, ustalimy też wszystkie szczegóły.
    • You can send me an e-mail to sklep@lamariposasutasz.pl providing full product name, any changes to the colours etc. In (asap) response I will provide you expected order completion date.
  • Czy mogę zwrócić biżuterię wykonaną na indywidualne zamówienie? Can I return custom ordered jewellery?
    • Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku biżuterii wykonanej na indywidualne zamówienie.
    • The right to withdraw the sales-purchase agreement does not apply to jewellery made for custom orders.
  • Jakie są akceptowane formy płatności? What are acceptable payment options?
    • W sklepie internetowym La Mariposa formą płatności póki co 🙂 jest przelew bankowy na konto: mBank 25 1140 2004 0000 3602 6640 7112
    • At La Mariposa online store the only acceptable payment option so far 🙂 is bank transfer to my polish bank account which is mBank PL25 1140 2004 0000 3602 6640 7112, BIC: BREXPLPWMBK.
    • Also you can pay with Euro currency to mBank PL29 1140 2004 0000 3712 0940 5392, BIC: BREXPLPWMBK
  • Jakie są koszty dostawy na terenie Polski? What is the shipping costs in Poland?
    • Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

Przesyłka pocztowa (koszt 15 zł) – Polish National Post Office services

Przesyłka do wybranego Paczkomatu (koszt 17 zł) – indicated „Paczkomat”

Przesyłka Orlen Paczka (koszt 12 zł)

  • Do jakich krajów jeszcze wysyłasz produkty La Mariposa Sutasz? What else countries do you ship your products to?
    • Skontaktuj się ze mną korzystając z zakładki kontakt i podaj swój adres, sprawdzę dla Ciebie najkorzystniejsze formy i cenniki wysyłki do Twojego kraju. Odpiszę w ciągu 3 dni roboczych.
    • Please contact me directly using „Kontakt” section and I will check out the best shipping options for you. Please note, I will respond within 3 working days at latest.
  • Podoba mi się konkretny model, ale chcę wymienić bigle/sztyfty/ lub zmienić kolory całości. Czy to możliwe? I like the particular item in your store, but I would like to change colours or earwires to pins and the other way round. Is it possible?
    • Informacje o możliwości wymiany zapięcia lub jego koloru znajdziesz w opisie każdego produktu. Ze względów technicznych, nie zawsze jest to możliwe przy już wykończonej biżuterii. Co do zmiany kolorystyki sznurków – jest to osobne, indywidualne zamówienie (jak zamówić, odpowiedź powyżej).
    • Not always, that all depends on many circumstances. Information about available type of earrings fastening is included in each product description. If you would like still to make some changes to your chosen product, just please drop me a line, describe exactly what would you like. If your inquiries would be possible to implement I will let you know asap or I will present you available solutions instead.
  • Jaki jest termin realizacji? What is the order completion date?
    • W przypadku biżuterii gotowej, kupionej poprzez Sklep – termin wysyłki to 24h od zaksięgowania przelewu.
    • W przypadku realizacji indywidualnego zamówienia – termin od 7 do 21 dni, szczegóły ustalane są indywidualnie z Klientem (w zależności od wielkości zamówienia, dostępności materiałów).
    • in case of ready to go products bought via store it is up to 24 hours since your payment will be credited.
    • in case of custom orders it takes from 7 up to 21 days, however any details are arranged with client.
Ta strona używa plików cookies.
Polityka prywatności
Informacje o cookies
OK